Зар сурталчилгаа, маркетингийн мэргэжилтэн

Зар сурталчилгаа, зах зээлийн мэргэжилтэн нь сурталчилгааны стратеги, компанит ажлуудыг санаачилах, зохион байгуулах, шинээр їйлдвэрлэж буй бараа їйлчилгээний зах зээлийг тодорхойлох, тэдгээрт шинэ боломжийг нээж олох чиглэлээр ажиллана.

Боловсролын түвшин: Өндөр чадвартай

Үүрэг даалгавар

  • Борлуулалтын хэмжээг нэмэгдїїлэх зорилгоор сурталчилгааны бодлого, компанит ажлыг тєлєвлєх, боловсруулах, зохион байгуулах,
  • Зорилтот зах зээлд хїрэх зорилгоор боловсруулсан стратеги, компанит ажлын талаар удирдлага, хэрэглэгчидтэй зєвлєлдєх, тухайн бїтээгдэхїїний талаарх хэрэглэгчийн мэдлэгийг дээшлїїлэх, бараа їйлчилгээний давуу талыг идэвхитэй сурталчлах,
  • Сурталчилгааны їг хэллэгийг зохиох, телевиз, бичлэгийн студи, хэвлэл мэдээллийн хэрэгсэлтэй хамтарч ажиллах,
  • Хэрэглэгчийн тєлєв байдал, сонирхлын талаарх судалгаанд дїн шинжилгээ хийх,
  • Хэрэглэгчийн одоо, ирээдїйн тєлєв байдлыг тайлбарлах, урьдчилан таамаглах,
  • Шинээр їйлдвэрлэх бараа їйлчилгээний зах зээлийн онцлог, їїсч болох эрэлтийн талаар судалгаа хийх, холбогдох мэдээ мэдээлэл, статистикийн тоо баримтыг цуглуулж дїн шинжилгээ хийх,
  • Зах зээлийн зорилт, бодлого, хєтєлбєрийг боловсруулах, хэрэгжїїлэх зэргээр бизнесийн єсєлт, хєгжлийг дэмжих,
  • Шинээр їйлдвэрлэх, їйлдвэрлэж байгаа бїтээгдэхїїн, їйлчилгээний зах зээлд шинэ боломж нээж олох,
  • Зах зээлтэй холбоотой бїхий л асуудал, тухайлбал бїтээгдэхїїний хослол, їнэ, сурталчилгаа, борлуулалтын урамшуулал, борлуулалт, тїгээлтийн сэдвээр зєвлєгєє єгнє.
Loading...