Зар сурталчилгаа, зах зээлийн мэргэжилтэн нь сурталчилгааны стратеги, компанит ажлуудыг санаачилах, зохион байгуулах, шинээр їйлдвэрлэж буй бараа їйлчилгээний зах зээлийг тодорхойлох, тэдгээрт шинэ боломжийг нээж олох чиглэлээр ажиллана.
Боловсролын түвшин:
Өндөр чадвартай
Цалин шалгах
Үүрэг даалгавар
- Борлуулалтын хэмжээг нэмэгдїїлэх зорилгоор сурталчилгааны бодлого, компанит ажлыг тєлєвлєх, боловсруулах, зохион байгуулах,
- Зорилтот зах зээлд хїрэх зорилгоор боловсруулсан стратеги, компанит ажлын талаар удирдлага, хэрэглэгчидтэй зєвлєлдєх, тухайн бїтээгдэхїїний талаарх хэрэглэгчийн мэдлэгийг дээшлїїлэх, бараа їйлчилгээний давуу талыг идэвхитэй сурталчлах,
- Сурталчилгааны їг хэллэгийг зохиох, телевиз, бичлэгийн студи, хэвлэл мэдээллийн хэрэгсэлтэй хамтарч ажиллах,
- Хэрэглэгчийн тєлєв байдал, сонирхлын талаарх судалгаанд дїн шинжилгээ хийх,
- Хэрэглэгчийн одоо, ирээдїйн тєлєв байдлыг тайлбарлах, урьдчилан таамаглах,
- Шинээр їйлдвэрлэх бараа їйлчилгээний зах зээлийн онцлог, їїсч болох эрэлтийн талаар судалгаа хийх, холбогдох мэдээ мэдээлэл, статистикийн тоо баримтыг цуглуулж дїн шинжилгээ хийх,
- Зах зээлийн зорилт, бодлого, хєтєлбєрийг боловсруулах, хэрэгжїїлэх зэргээр бизнесийн єсєлт, хєгжлийг дэмжих,
- Шинээр їйлдвэрлэх, їйлдвэрлэж байгаа бїтээгдэхїїн, їйлчилгээний зах зээлд шинэ боломж нээж олох,
- Зах зээлтэй холбоотой бїхий л асуудал, тухайлбал бїтээгдэхїїний хослол, їнэ, сурталчилгаа, борлуулалтын урамшуулал, борлуулалт, тїгээлтийн сэдвээр зєвлєгєє єгнє.