Лавлахын ажилтан нь биеэр хїрэлцэн ирсэн, шуудан, цахим шуудан болон утсаар тухайн байгууллагын бїтээгдэхїїн, ажил їйлчилгээ, бизнесийн бодлого, їйл ажиллагааны талаар харилцагчийн асуулт, санал, гомдолд хариу єгєх, холбогдох ажилтантай холбох, мэдээллийг авах аргыг зааж єгєх зэрэг ажлыг гїйцэтгэнэ. Тэд ихэвчлэн їйлчлїїлэгчтэй шууд нїїр тулан уулзахад тохиромжтой мєн бїтээгдэхїїн їйлчилгээг їзїїлэгчтэй холбогдох боломжтой єрєє, танхимд байрлан ажиллах нь зохистой.
Боловсролын түвшин:
Хагас ур чадвартай
Цалин шалгах
Үүрэг даалгавар
- бїтээгдэхїїн, їйлчилгээний бодлого їнийн талаарх асуултанд хариулах,
- мэдээлэл, туслалцаа, зєвлєгєє хїссэн харилцагчид хариулт єгєх,
- санал, гомдлыг хїлээн авах, бїртгэх,
- хариулахад тєвєгтэй асуултыг зєвлєх мэргэжилтэн, менежерт шилжїїлэх,
- мэдээллийн товхимол буюу гарын авлага, танилцуулгаар хэрэглэгчийг хангах зэрэг багтана.