Хїрээлэх орчны болон їйлдвэрлэлийн эрїїл ахуй, ариун цэврийн мэргэжилтэн

Хїрээлэх орчны болон їйлдвэрлэлийн эрїїл ахуй, хєдєлмєрийн нєхцєл судлалын мэргэжилтэн нь хїрээлэх орчноос хїний эрїїл мэндэд нєлєєлж болохуйц хїчин зїйлсийг илрїїлэх, ажлын нєхцлийн аюулгїй, эрїїл саруул байдлыг хангах, хими, физик, радиац, биологийн биет, эргономикийн хїчин зїйлээс учруулж болох євчлєл юмуу ослоос сэргийлэх їїднээс їнэлгээ хийх, тєлєвлєх, хєтєлбєрийг хэрэгжїїлнэ.

Боловсролын түвшин: Өндөр чадвартай

Үүрэг даалгавар

  • эрїїл мэнд, аюулгїй байдалд учруулах орчны болон їйлдвэрлэлийн боломжит эрсдэлийг туйлын бага болгоход чиглэсэн хєтєлбєр, бодлого боловсруулах, нэвтрїїлэх, хянан їзэх,
  • арилжаа, аж їйлдвэр, эмнэлгийн болон гэр ахуйн хог хаягдлыг аюулгїй, хямдхан зохистойгоор устгах тєлєвлєгєє, стратеги бэлтгэх, хэрэгжїїлэх,
  • халдварт євчин устгах, хїнсний аюулгїй байдал хангах, бохир ус цэвэршїїлэх, хаях систем, ундны усны чанар дээшлїїлэх, бохирдсон юмуу осолтой бодисоос сэргийлэхэд чиглэсэн хєтєлбєр, стратеги хэрэгжїїлэх,
  • аюул ослыг олж тогтоох, мэдэгдэх, баримтжуулах, хїрээлэх орчны болон їйлдвэрлэлийн эрсдлийг їнэлэх, хянах, холбогдох хууль тогтоомжийг сахин мєрдїїлэх,
  • хими, физик, биологийн осол дагуулсан орчны болон їйлдвэрлэлийн бохирдлыг бууруулах хєтєлбєрийг боловсруулах, хэрэгжїїлэх, хянан шинжлэх,
  • ажилчин, оюутан, олон нийт, байгаль орчныг радиац зэрэг хорт туяанд єртєхєєс сэргийлэх, бууруулах, їгїй болгох, хянах їїнд холбогдох зєвлєгєє єгєх,
  • машины хийц, тоног тєхєєрємж зэрэг ажлын байрны зохион байгуулалтыг ажилчдын хэрэгцээ шаардлагад нийцїїлсэн эргономик зарчмыг ажил хэрэг болгохыг хєхїїлэн дэмжих,
  • їйлдвэрлэлийн ариун цэвэр, хїрээлэх орчны эрїїл мэндийн асуудлаар бїх л тєвшинд хїмїїст боловсрол олгох, мэдээлэх, сургалт явуулах, зєвлєгєє єгєх,
  • осол аваар, тоног тєхєєрємжийн эвдрэл гэмтлийг бїртгэх, шалгах, аюулгїйн гїйцэтгэлийг илтгэх,
  • осолдсон ажилчинд нєхєн олговор олгох, нєхєн сэргээлтэнд хамруулж, ажилдаа эргэж орох нєхцлийг нь бїрдїїлэх.

Цалин хөлсний судалгааг бөглөх

Loading...