Холбоо барих тєвийн мэдээллийн ажилтан

Холбоо барих тєвийн мэдээллийн ажилтан нь телефон утас, цахим шуудан зэрэг холбооны хэрэгслээр їйлчлїїлэгч, харилцагчийн асуулга, хїсэлтэд компаний бїтээгдэхїїн їйлчилгээ, гїйлгээ шилжїїлгийн талаар мэдээлэл, зєвлєгєє єгєх зэрэг ажлыг хийнэ. Тус тєвийн ажилтан нь компани болон їйлчлїїлэгчээс хол байрлаж байгаа тохиолдолд їйлчлїїлэгчдэд ойр байгаа єєр байгууллага, компани мэдээллээр хангаж болно.

Боловсролын түвшин: Хагас ур чадвартай

Үүрэг даалгавар

  • їйлчлїїлэгчийн цахим шуудан, телефон утасны дуудлагад хариу єгєх, санал , гомдлыг хїлээн авах, ангилах,
  • шаардлагатай мэдээллийг олж сонгон, компьютерийн мэдээлэлд оруулах, веб сайтад тавих,
  • компани тїїний нэгжїїдэд санал гомдлыг шийдвэрлїїлэхээр шилжїїлэх,
  • нэхэмжлэл, тєлбєрийн асуудлыг зохицуулах,
  • захидал, мэдээлэл, бичиг баримт илгээх,
  • нэмэлт бїтээгдэхїїн, їйлчилгээний талаар їйлчлїїлэгчдэд зєвлєх зэрэг багтана.
Loading...